2013. július 2., kedd

Harmadik díjam

Ezúttal Lucy Hope-tól kaptad a díjat! Köszönöm neki! :)


Szabályok: 
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Kérdésekre válaszolni!
3. 11 kérdést feltenni!
4. Küldd tovább pár embernek!

Ami azt illeti korábban már írtam magamról 11 dolgot, szóval nem lesz teljes a lista. 

1.)
  • Van egy cicám, akit az orvos elsőre kislánynak nézett, aztán kiderült hogy fiú. Így lett Glóriából Frisco /friszkó/. 
  • Az anyukám művész
  • szeretek fotózni
  • utálom a sóskát
  • életem szerelmét bármilyen hihetetlen egy templomban ismertem meg
  • régen zongoráztam és hegedültem
  • imádom a kávét
  • a jövőben szeretnék tanítani
Ennyi jut eszembe..

2.) 

Kérdések
1. Van-e kedvenc állatod, és mi az? 
Van egy macskám, úgy hívják Frisco /Friszkó/, meg szeretem még a baglyokat. 
2. Szabadidődben mivel foglalkozol a legtöbbet?
Leginkább a blogjaimmal, meg sokat rajzolok. 
3. Milyen zenéket szeretsz hallgatni? 
Van olyan amikor az ember egy időre leszokik a zenéről. Néha bekapcsolok valami több órás lágy valamit, de nem viszem túlzásba. 
4. Van kedvenc énekesed/együttesed?
Nincs
5. Milyen filmeket szoktál nézni?
Romantikus, gasztronómiai, természet, sci-fi, fantasy... jöhet minden :)
6. Mikor és miért döntöttél úgy, hogy írni kezdesz?
Egy kedves barátnőm biztatott fel nem olyan rég. 2 éve még írtam néha de senkinek se igazán mutattam meg. De emlékszem 12 éves koromban írtam egy verset amit meg is mutattam az iskolában. :)
7. Komolyabban is szeretnél az írással foglalkozni?
Erre nem tudok válaszolni. Elképzelhető, hogy lesz belőle valami. De én már annak is örülök, ha egy-két ember elolvassa amit írok. 
8. Szoktál sportolni?
Nem... terhes vagyok.. megtiltotta a doki. 
9. Mi a kedvenc sportod?
Ha sportolhatnék sqausholnék. 
10. Szoktál sorozatokat nézni?
Igen.... sajnos.
11. Mi a véleményed a blogomról?
Tetszik ez a "galaktikus csillagszemű rózsaszín" stílus. Vattacukros :)

3.) Az én kérdéseim:

1. Mi volt az első emléked?
2. Mi a legfőbb ihletforrásod?
3. Mit teszel a rossz hangulat ellen?
4. Hiszel valamiben?
5. Mi volt a legnehezebb könyv amin átrágtad magad?
6. Mik a terveid a jövőre?
7. Mit olvasol épp?
8. Mi az a három amit kívánnál, ha összefutnál az aranyhallal?
9. Karrier vagy család? 
10. Kedvenc író, költő, film, zene? 
11. Inkább bagoly vagy pacsirta vagy?

4.) Akinek küldöm:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, igazán kedves vagy! :) Mostanában (szerencsére pozitív dolgok miatt) igen el vagyok havazva, de jólesik ilyenekre beesni. :) Igyekszem pótolni a lemaradásaimat, de még kell egy kis idő. :)

    VálaszTörlés