2013. június 26., szerda

Második díjam!

Köszönöm második díjamat Sandra Blake-nek!!!! :)
Nagyon jó érzés, hogy tetszik a blogom, teljesen feldobja a napomat!

Szabályok/Válaszok

1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2.Tedd ki a díj képét az oldaladra, majd másold át a kérdéseket a díj adójának az oldaláról!:

-  A világon ki a legfontosabb ember számodra?
Vőlegényem, 6 testvérem van ráadásul kisbabám is lesz! Nehéz kérdés, még a végén sértődésre adna okot. 
- Milyen történetet olvasnátok legszívesebben? 
Szeretem a romantikus fantasy jellegű írásokat, meg a krimit.. vagyis lényegében mindenevő vagyok. Szívesen elolvasok mindent. :)
- Eddigi életed legszebb éve/évei?
Mind a 25 :) A legszebb talán ez az év! Mindig az aktuális. 
- Egy dolog, amit sose fogok elfelejteni... ?
Mikor a vőlegényem megkérte a kezem, amikor kiderült hogy két csík van a teszten, mikor életemben először kaptam komoly állást, az első valódi, mindent elsöprő, szerelmes, várva-várt csók (akár hiszitek akár nem 2 éve kaptam az első igazit, ami előtte volt az semmi!), amikor először léptem fel emberek előtt, az első (és utolsó) kiállításom... van még de most ennyi jut eszembe...
- Legszebb név?
Emília

4.) Akiknek küldöm:
igyekszem! :)

15 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam, hogy már 25 éves vagy...
    Kisbaba? Húú, hatalmas gratula nektek, őszintén örülök és jó egészséget a picinek!!! :D Meg lehet kérdezni, hogy mennyi idős? Tudjátok már, hogy fiú-e vagy lány? Remélem nem veszed tolakodásnak. :)
    Amúgy szívesen, máskor is! :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinézetre is fiatalabbnak tűnök. Remélem nem ijesztek meg senkit se a korommal se a kicsivel. A hatodik hónapban vagyok és kislány. Borzasztóan félek. Ha túléljük, akkor Emília lesz a neve. Szívesen mesélek még privátban. :)
      e-mail: nessafalassion@gmail.com

      Törlés
  2. Szia! Megjöttem, hogy jól elolvassalak, ha nem baj. :) Én mindig mellétrafálok abban, hogy ki hány éves itt. Sandrát például idősebbnek hittem az írásai alapján, rólad még nem tudok nyilatkozni. :)
    Gratulálok a családodhoz! Hat testvér? Az nem semmi! :) Ja, és a kisbabához főleg! Csatlakozom, hozzánk ősszel érkezik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 kicsi lány belgiumban, 2 fiú egyetemen és egy nővérem van skóciában. :)
      Azt akarod mondani, hogy te is??? Hű gratulálok! Fiú vagy lány? (én októberre vagyok kiírva) Megkérdezhetem te mikorra?

      Törlés
    2. Köszönjük szépen! :) Kisfiú, és október végén érkezik. :)

      Törlés
    3. Komolyan? Nem is tudtam, gratulálok akkor én is. :) Hát a korokkal én is mindig bajban voltam/vagyok. Pár blogot olvastam, amikről kb be tudom határozni ki mennyi lehet az írásuk alapján, de nem mindenkiről. Hát akkor én is bevallom erősítem a 20-asok táborát, ugyanis én 24 vagyok, majdnem negyed évszázados. :D

      Törlés
  3. Jé, akkor már csak nekem és Titának (ha neki még nincs gyereke) kell teherbe esni... xD Le vagyok maradva! :D
    A korral én is bajban vagyok, én például általában mindenkit tininek hiszek, ami szerintem a miatt van, hogy én is a tizenévesek sorát bővítem itt a blogspoton, és nekem az a természetes, hogy mindenki ilyen korú. :/
    Tényleg idősebbnek hittél NS.? Nem tudom, hogy értetted azt, hogy az írásaim alapján idősebbnek hittél. Két variációm van, de mindkettő pozitív... :P
    Na mindegy! De egy újabb jó hír, hogy az én drágám, (de fura, hogy drágámnak nevezlek mikor már tudom, hogy idősebb vagy. Szent ég!) Névtelen Senki is egy aprósággal büszkélkedhet. Neked is csak annyit tudok mondani, hogy gratulálok és jó egészséget a kicsinek! :)
    Ha már a fájdalmat - amit a szülés fog kiváltani - nem tudom eltüntetni, akkor csak annyit kívánhatok, hogy tűrhető szülésetek legyen! :*
    Aj, ha nem baj, majd küldenétek egy képet a leendő gyereketekről? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Titának még nem kell gyerek egyenlőre. :D Még ráérek úgy érzem. :D Megkérdezhetem te hány éves vagy, persze ha nem titok. :D

      Törlés
    2. Én 15! :P És te Tita?
      Amúgy nekem se kell még gyerek, úgy érzem nem vagyok még felnőve a feladathoz... :/ xD

      Törlés
    3. Az írásmódod, a szókincsed miatt. Sehol se voltam hozzád képest ennyi idősen. :) Köszönöm szépen a gratulációt neked is. :) Akkor elárulok egy újabb infót: ő lesz a 3. poronty, és úgy fogják hívni, mint a regényem egyik főszereplőjét. :D Szóval én vagyok itt a legvénebb, úgyhogy be is fogtam a kásalesőmet, mert nagyon nem akarom, hogy ez bárkit elriasszon tőlem. Mindenki annyi, amennyinek érzi magát, tehát 18 vagyok. XD

      Törlés
    4. Köszönöm a kedves szavakat! :)
      3 gyerek? Szép, elismerésem. Nekem nagyon tetszik az Erik név, úgyhogy jó választás volt. ;)
      Ahogy mondtad: "Mindenki annyi, amennyinek érzi magát"! Szerintem senkit nem fog elriasztani az a bizonyos "vén" korod. Nem vagy öreg, te egy 18 éves határozott nő vagy, aki szert írni és 3 kicsivel büszkélkedhet. xD Ha már a szlogenünknél járunk, én néha egy 6 éves gyereknek felelek meg, de sebaj éljen a fiatalság! :P

      Törlés
  4. Sandra én 24 :D Neked még elég korai lenne :D

    Komolyan? Kiről nevezed el a kisfiad? Szabad tudni? :) Dehogy riaszt el a korod, engem biztosan nem, én mindig olvasom majd a történetedet. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő még nem szerepelt a sztoriban, de Erik lesz. :) És köszi szépen! :)

      Törlés
  5. Engem se ijeszt meg a korod, ahogy senkié sem. Örülök, hogy ilyen sokszínűek vagyunk. Azt hittem ki fogok lógni a sorból.
    Náluk ez lesz az első baba. Nagyon izgulok és félek is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mitől félned, minden olyan automatikusan jön majd, még akkor is, ha most azt hiszed, hogy fogalmad sincs, mit kell kezdeni egy olyan pötty babával. :D Egy évvel fiatalabb voltam nálad az elsőnél, és mivel nem vagyok éppen az a tipikus "ügyümbügyüm" ember, el nem bírtam képzelni, mit fogok csinálni. XD Ha bármi kérdésed van, amiben esetleg tudnék segíteni, nyugodtan írj privátban. :)

      Törlés