2013. június 25., kedd

Ma belőlem süt a nap! - Első Díjam


Nem hazudok a blogom nagyon friss! Nem számítottam arra, hogy egyszer lesz díjam is, amit AVELLANÁTÓL kaptam, nagyon köszönöm neki! :) Komolyan, ma megérte felkelni! 

1. A tovább adás szabályai :
1., Tedd ki a képet!
 Kész :)
2., Írj 11 dolgot magadról!
  • angliában születtem
  • egyszer lesz egy gyümölcsfarmom! :)
  • rettenetesen félek a méhektől! A családom szerint kriminális vagyok! :)
  • Menyasszony vagyok! 
  • Minden nap arról álmodok mit fogok tanulni jövőre (már van egy alapszakom)
  • Anyukám hisz a szellemekben, ami engem halálra rémít!
  • Szeretek rajzolni, főleg ruhákat és embereket!
  • Óriási és hangos családom van. Olyan mint az olasz filmekben :)
  • kedvenceim a gasztronómiai filmek!
  • imádom a nyelveket! egy rakat különböző nyelvű könyvem és tankönyvem van! Anyukám belgiumban él, a kistesóimmal, a legkisebb folyékonyan beszél két nyelvet, az unokatestvérem pedig ötöt felsőfokon. Van inspiráció bőven!
  • jah és 25 éves vagyok és kisbabát várok 

3., 11 kérdés megválaszolása:
- Melyik bolygón néznél körül?
Szeretek a Földön lenni! Más bolygók helyett a saját bolygónkon néznék körül leginkább! (Föld körüli utazás?)
- Vihar,vagy napsütés?
Abszolút napsütés!
- Van valami fóbiád?
Bogarak, bacik, csúszómászók, apró elpusztíthatatlan kis izék. :)
- Kiskorodban hittél a tündérekben?
Akartam, mert sokkal szebb volt a világuk az enyémnél!
- Melyik íróhoz hasonlítanád leginkább magad,stílusod stb ?
Nem igazán tudom. 
-  Gyűjtesz valamit?  
Könyveket, szép füzeteket, fülbevalókat, konyhai eszközöket.
- Hogy néz ki a kedvenc ékszered?
A kedvencem lelóg egészen a vállamig, bronz színű apró részletekből áll és nehéz. Sajnos nem rég szétesett benne egy elem, így most csak őrizgetem. Talán egyszer meg tudom javítani. 

4., Kérdezz 11-et!
1. Mi volt az első emléked?
2. Mi a legfőbb ihletforrásod?
3. Mit teszel a rossz hangulat ellen?
4. Hiszel valamiben?
5. Mi volt a legnehezebb könyv amin átrágtad magad?
6. Mik a terveid a jövőre?
7. Mit olvasol épp?
8. Mi az a három amit kívánnál, ha összefutnál az aranyhallal?
9. Karrier vagy család? 
10. Kedvenc író, költő, film, zene? 
11. Inkább bagoly vagy pacsirta vagy?

5., Küld tovább 11 blognak! 
Egyet már is tudok! 
Igykeszem!

2 megjegyzés:

  1. Aztabetyár ! De jóó neked :) Én csak franciául meg angolul tanulok és az is elég :/ Irigyellek a lelkesedésedért :D

    Ó és GRATULÁLOK :D Sok boldogságot a babával :)

    VálaszTörlés